lørdag den 18. oktober 2014

AW14-trends and details by W Magazine


Jaja, de fleste modesites og modeblade har fyret deres trendrapporter af for lang tid siden, men måske I alligevel har glemt lidt af det og overset nogle af sæsonens interessante detaljer? 
Her er nogle billeder, jeg fandt fra W Magazines September-nummer... Det er måske lidt tavligt at genbruge deres materiale, men det er pænt lavet (jeg har dog omformateret det til bloggen, da det oprindeligt er fra W store printede sider) og lad det være en reklame for det amerikanske magasin, som jeg personligt er rigtig begejstret for!!!

Øverst er det looks, det kunne være (eller er?!) inspireret af kunstværker...

SE HELE INDLÆGGET EFTER HOPPET


Lagt mærke til blomster-brocherne?


Findes der noget bedre end at bevæge sig i frynsetøj...? (ja, det gør der, men det er stadig fedt:))
Se i øvrigt mit indlæg med Stella McCartneys frynsekjoler her. Der er efterhånden mange billeder i indlægget...

Go leather... Lad det være fetisch eller ladylike, alt efter temperament!


Lagder I mærke til at både Preen og Rodarte brugte Star Wars prints i deres kollektioner? Jeg er vild med Star Wars, så jeg bifalder ideen...


Man kan godt gyse ved tanken om priserne på modetøj en gang i mellem, men her forklarer W i det mindste hvorfor nogle looks koster så meget!!!

Jeg er vild med Valentionos hår. Meget skulpturel!
Kapper og slag var allesteder... Se (elelr gense) evt mit indlæg her.

Store ringe; mange ringe; kun én ørenring!

Jeg vil også have et Burberry-tæppe med mine initialer!!!

Pels - gerne i funky farver er the big IT denne sæson!


W redaktionen fandt nogle ting mere succesfuldt end andre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar