lørdag den 18. oktober 2014

Style inspo: Party like the it class


Jeg er på Fanø og min oplader (håber jeg!) er gået i udu, så jeg kan ikke lade min computer op, og det er totalt nederen, for jeg har en del billeder liggende på computeren klar til at smide på bloggen... Nu sidder jeg så ved mors stationære og da jeg også har en usb-pind med billeder på, får I et indlæg med fest-"street"-style billeder til inspiration til weekendens fester... lidt for sent til i aften, nok, men whatever.... 
Billederne er fundet på bla style.com, yvan rodic, models.com, tfs m.m. Det er fra diverse modeevents, og jeg tænkte, at man måske fik en lidt anderledes inspiration end fra gaden. Ingen frakker for eksempel! Folk er til fest...Hvordan ser modefolket og it-klassen ud, når de fester?

Well, here goes...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET



































¨




























Ingen kommentarer:

Send en kommentar