onsdag den 29. oktober 2014

Balanciagas krystalstrik


De er opsigtsvækkende - disse strikbluser fra Balanciaga med krystaldekoration. Alexander Wang for Balenciaga viste tre forskellige versioner i kollektionen, men her er der vist fire versioner. De lyse versioner er delvist silkebluser og kommer både i en v-hals-version, en højhalset version og en rundt hals som herover. Den mørke version er udelukkende strik og nok den, jeg personligt ville gå efter, hvis jeg var Balenciaga-kunde. 
Ideen med krystaller (eller hvad det nu) er en fin måde at opgradere striklooket. Glamourøs, varm og comfortable på en og samme tid. Jeg ved ikke helt, hvornår jeg selv ville bruge den - men jeg er heller så meget til bling og vilde smykker hverken til fest eller hverdag - men den er pæn i bladene, og det er jo alligevel kun der, at jeg møer den.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar