onsdag den 29. oktober 2014

Street Style: Camo-inspo


Holder radiodag... jeg har siddet og hørt 4 x podcast, og det bedste ved at få viden ind på denne måde er, at jeg kan kigge på billeder imens... Jeg er i gang med at undersøge eksamensemner samt give mig selv lidt ekstra ballast ift pensum ved at få viden gennem ikke bare læsning, men også lyd og billeder (har udover radioprogrammer også et par film + dokumentarer, jeg også har tænkt mig at se).

Lige nu sidder jeg og hører en amerikansk podcast  med et par dygtige Yale professorer i hhv law og african-american studies, men uha, værten taler som den mest irriterende dumb blond stereotyp fra en en run of the mill amerikansk high school film. Selvom dét, hun siger, er klogt nok, så er hendes stemme og dialekt som negle på en tavle. Det er hårdt.
( En gang i mellem leger jeg Beverly, the American over for Bjarke, hvor jeg taler på amerikansk på denne måde for kicks, og han er altid lige ved at rive hovedet af mig. Hehe).

Camo-style er hverken hot eller not lige nu, men hvis I kan lide camo-print, så er der her lidt inspiration!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET














Ingen kommentarer:

Send en kommentar