fredag den 26. december 2014

Juleaften 2014


Her kommer lidt billeder fra min juleaften, hvis I kigger med videre. Her er først et billede af mig fra før, vi kører mod Kolding. Jeg var i sort og grå i år. 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
^her i modlys... 

^Asti i glasset. Velkomstdrinks til de voksne... Jeg holdt jul hos min bror og svigerinde. De har to børn. Min mor og min faster også med.

^Gåsesteg... den var heeeeeelt vildt god. Jeg elsker julemaden. Gås med brune kartofler, rådkål og sovs i lange baner. Mmmm!!! Jeg overspiser altid. Tranebærsyltetøjet og æblegeléen er min mors hjemmelavede... good stuff.

^Et sløret billede af mig:)

^Min storebror serverer altid gode vine. Chablis og Amarone er god stil... ærgerligt at det var mig, der skulle køre hjem!

 ^Mens juletræet blev tændt, ventede børnene, mor og mig på Lasses værelse. Mor fortalte Laurits historier. Hun er gammel skolelærer og ved hvordan, man fortæller historier med hele kroppen!

^I love it!

^Min nevø har fisk i et lille akvarium. Denne fisk har de vildeste øjne!!!

^Jeg har en gang for mange år siden malet billedet i baggrunden, som hænger på min nevøs værelse. Jeg var stærkt inspireret af nogle figurer fra en børnebog, så jeg tør ikke tage hele æren på motivet...

^Juletræet med sin pynt.... med julelysene tændt!

^Danse danse rundt om træ...

^Og ræven rask over isen... så får man lov... at synge sømandens vise....

^Min sangbog havde haft besøg af musene...

^Så mange gaver...

^Laurits' første gave.... en Hulk-dragt. Den var pupulær!

^Lasse lignede en bokser i sin Batman-morgenkåbe. 


^Laurits pakker gaver op. Hold op, hvor får børn mange gaver:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar