lørdag den 13. december 2014

The best thing about the future is that it comes one day at a time


Denne uge har været crazy for mig på grund af eksamen. Jeg have fire-fem dage, hvor jeg læste og læste. I onsdags fik vi opgaven, og så arbejdede jeg 23 timer i træk. Jeg holdt to pauser a 30 minutter. Jeg var helt væk i opgaven. Opslugt. Koncentreret. Da Bjarke gik igen, føltes det om om, der kun gik et øjeblik, før han stod op igen. 
Torsdag afleverede jeg klokken 11. Jeg var stadig helt hyper og weird, da jeg endelig gik i seng. Lige siden har jeg sovet rigtig meget og haft en mærkelig døgnrytme. I går var i byen - og til koncert med Aarhus svar på Kidd - Emil Stabil - og nu har jeg tømmermænd, så følelsen af at være i en underlig state of mind fortsætter.

Her er nogle billeder... inspiration.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar