tirsdag den 9. december 2014

Tom Ford 61 Molly


Jeg ved ikke, hvem Molly er, men Tom Ford er født i 1961, og ham kan man heppe på i denne sportstrøje-møder-pailletkjole. Ideen er ikke ny, men den er stadig festlig her i julemånederne.

Ikke at jeg lige nu fester eller leger julemåned. Min læseferie på Fanø viste sig faktisk at være produktiv... Jeg har læst og læst og læst siden lørdag. Om det er nok til at klare sig godt i 24-timers eksamenen i morgen, må jeg vente at se. Jeg har ganske vist været flittigt, men er jeg mon gået i gang for sent? Jeg kunne i hvert fald godt have brugt (mindst) en dag mere.
På den anden side kan jeg ikke vente med at få den overstået og komme ude på den anden side, hvor man måske kan iklæde sig noget af la 61 Molly-kjolerne her og slå til Søren:)

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET











Ingen kommentarer:

Send en kommentar