lørdag den 3. januar 2015

Me on New Year's Eve


Jeg har faktisk ikke nogen full body billeder fra nytårsaften uden jakke... Det vil sige, jeg har masse non-blitz mørke billeder fra nytårsaften. Næste fest, hvor jeg tager kamera med, skal jeg vist sætte mig lidt mere ind i kameraindstillinger, så halvdelen af billederne ikke er slørede, mørke billeder:)

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


Jeg tog en form for kimono på, som var en størrelse 42 1980'er second hand thingie, som med et bælte blev en kjole. 

 ^Vores værter serverede gourmetværdig mad... forretten stod på ravioli med ricotta, citron, salvie og parmesan...

 ^Oksemørbrad,bearnaisesmør, pommes anna, salat med bl.a. månebagte tomater
^Hindbærlæder!!! Med creme fraiche is og salted caramelcreme. Meget lækkert!

^Første gang jeg nogen sinde ser min man med butterfly!

^Fyrværkeri udenfor

 ^Det er vist det bedste full body billed:)

^En flaske champagne er altid den bedste accessories.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar