mandag den 9. februar 2015

30 Street Style Stars: Well dressed women in fashion


De internationale modeuger er lige om hjørnet, og her bliver der ikke bare rapporteret fra catwalken, men også fra brostenene og asfalten udenfor. Kvinder fra hele verden hvivler frem og tilbage mellem shows, og nogle af dem bliver fotograferet igen igen og vist på blogs, instagram, tumblr og [indsæt SoMe of choice]. Jeg har fundet nogle af de mest populære fra de seneste modeuger. Mon ikke der kommer nogle nye til og falder nogle fra i kommende sæson?
Jeg har ikke taget modeller med eller celebrities, men forskellige kvinder fra modebranchen kendt for deres stil. 
Nogle af kvinderne, ved jeg, hvad laver (læs: de franske Vogue-redaktører - tidligere såvel som nuværende). Andre kender jeg kun fra street style billeder, men mange af dem er så vidt jeg ved redaktører og stylister.

Øverst har vi Yasmin Sewell

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

^Carine Roitfeld

^Elena Perminova

^Ursina Gysi

^Julia Sarr-Jamois

^Gilda Ambrosio

^Carolina Issa

^Emmanuelle Alt

^Ece Sükan

^Gaia Repossi

^Leila Yavari

^Anya Ziourova

^Geraldine Saglio

^Candela Novembre

^Anna dello Russo

^Capucine Safyurtly

^Hanneli Mustaparta

^Christine Centenera

^Caroline de Maigret

^Elin Kling

^Jeanne Damas

^Linda Tol

^Veronika Heilbrunner

^Giovanna Battaglia

^Leandra Medine

^Miroslava Duma

^Barbara Martelo

^Claire Beermann

^Natasha Goldenberg

^Eleonora Carisi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar