tirsdag den 10. februar 2015

Danske Charlie Bredal poserer i ss15-kollektioner i engelsk Marieclaire


Den danske model Charlie Bredal (der vist er døbt Rebekka) må have haft et godt 2014 professionelt, for hun var da i hvert fald allesteder i Danmark - både i magasiner og kampagner. Hvis man som jeg er god til ansigter og lægger mærke til billeder i butikker, offentligheden og magasiner, så MÅ man have set hende!

 Det næste for Charlie må være at komme ud over de danske grænser? I så fald er det meget fint for hende at få en modeserie i engelske Marieclaire, hvor hun viser de store kollektioner for foråret. 

Jeg synes, at Charlie Bredal er virkelig fotogen. Hun er naturlig på billeder, og de fleste vinkler fungerer for hende. Hun er flot, men hun har også et udseende, der skiller hende tilpas meget ud fra mængden, hvilket er vigtigt for en model. Man skal gøre ting pænere, bevares, men også få folk til at blive hængende ved et billede i længere tid.
Jeg er personlig glad for, at der er en model, der viser hvor smukt, det kan være, med "nedadvendte" øjne, da både Bjarke og jeg har den slags øjne. 

Anyways, jeg er glad for disse collections-modeserier, hvor man får et overblik over de forskellige kollektioner. 

SE HELE MODESERIEN EFTER HOPPET











Ingen kommentarer:

Send en kommentar