mandag den 16. februar 2015

Bredbenede bukser fra Gucci resort 2015


Apropos mine bukser fra indlægget nedenunder, så er de lidt af samme type - snit - som disse bukser fra Gucci resort 2015. Gucci har lavet dem i mange forskellige farver og materialer med snittet og knapperne som fællestrækket. Jeg synes, at knappernes placering er ret cool, og så synes jeg, at det klæder højtaljede bukser med brede ben. Det gør nemlig, at man ikke får den ellers karakteristiske lange røv, som stramme, højtaljede bukser giver, og som mange mænd ryster på hovedet af. Jeg er ikke imod stramme højtaljede jeans - jeg har selv gået meget i dem, men som med alle snit, så er der faldgruber. 
Til gengæld kan buksebenene også blive for brede, hvilket I også vil se på nogle af følgende billeder. Det kan hurtigt se lidt sjusket ud. Og fordi brede bukseben var topmoderne, da jeg var teenager, så minder de meget brede bukseben mig om sjuskede, stenede, utilpassede 14-15-årige!
Balance, people, balance!

SE ALLE BILLEDE EFTER HOPPET


























Ingen kommentarer:

Send en kommentar