onsdag den 4. februar 2015

excentric


Så er skolelivet i gang igen. Har købt seks romaner i dag, som skal læses i det ene af mine fag. Mangler selvfølgelig stadig at købe en tre-fire bøger til faget!
Det skal nok blive spændende.... og hårdt!!

Jeg er ellers godt træt af eksamener lige nu efter en måned med psykisk pres og blandet succes, og jeg ville ønske, at man bare kunne læse og lære uden også hele tiden at skulle tænke på performance og resultater.
Her under introduktionerne af nye fag handler det imidlertid rigtig meget om eksamensformer, om elevoplæg, om forventninger og krav, og jeg får sgu lidt ondt i maven.
Jeg vil gerne ud ud af mig selv og ind i stoffet. Jeg vil gerne nyde at blive klogere i stedet for at bruge så meget energi på at være usikker på mig selv, frygte eksamener og bekymre mig om fremtiden. Men det kan man nok aldrig helt på universitetet. 
Jeg elsker på den ene side mit fag - det er spændende, men når tænker mig selv ind i faget, så har jeg svært ved at se, hvad jeg 1) kan bidrage med 2) kan bruge det til. Jeg føler mig som en kæmpe outsider, der hygger mig med at se på fra sidelinjen, men når jeg selv bliver smidt i ringen, har jeg ikke engang styr på reglerne,


Wello. Jeg har fundet modebilleder, der intet har med mit studie at gøre, men som trods alt viser en lettere excentrisk side af moden. Det passer meget godt til mit humør i dag, tror jeg.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET








































Ingen kommentarer:

Send en kommentar