tirsdag den 24. marts 2015

Jeg vil bo med planter


Jeg er stadig helt besat af store grønne planter og gad godt bo i en semi-jungle. Jeg har grønne planter i mine vindueskarme, men de er slet ikke store nok og jeg vil også gerne have planter på gulvet og måske et træ eller to (eller tusind!). Jeg har kigget mig omkring i flere år, men jeg har ikke følt, at jeg havde råd eller mulighed for at transportere dem hjem. 
Her er et par billeder eller elleve, så I kan se, hvad jeg mener... og ja, det er modebilleder, så der er også modeller på billederne, men så kan man også få en fornemmelse for, hvordan planterne (og indretningen) fungerer med mennesker i rummet (jeg har aldrig forstået hvorfor alle tusind boligblade i DK er så menneskeforladte?!)

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET










Ingen kommentarer:

Send en kommentar