tirsdag den 31. marts 2015

Street Style: Yellow is It at the moment


Som jeg viste her, så var der meget gult på catwalken til dette forår. Jeg har fundet lidt inspiration fra street style blogs, hvis man selv føler the yellows komme over en. 
Der er både sennep og citron og nuancer derimellem. 
Jeg hopper egentlig forholdsvis ofte i gul. Jeg har en sennepsgul skjorte, som jeg bruger meget, og jeg har et par pastelgule shorts, der bliver brugt flittigt om sommeren. Jeg har en sennepsgul kjole og en gul top i silke. Jeg har også et par t-shirts og et tørklæde, så jeg behøver såmænd ikke shoppe for at hoppe med på the yellow trend. Det er det gode ved at være gammel. Man har efterhånden opbygget en garderobe, der kan det hele.... næsten.
Altså derfor kan man jo godt ønske sig mere:)

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
































Ingen kommentarer:

Send en kommentar