søndag den 5. april 2015

All this came before me


Jeg havde min familie på besøg i går til fødselsdag, og i dag er jeg temmelig smadret. Jeg har sovet og sovet samt chillet i sofaen med min nye computer:) 
Jeg har fået en ny computer i fødselsdagsgave, hvilket ikke bare er en supergave, men også noget, jeg virkelig har manglet. Min egen bærbar gik kaput for laaang tid siden, og nu er Bjarkes computer også så ramponeret, at den ikke længere er bærbar og kun knapt virker.
Nu skal jeg vænne mig til en Acer, hvor jeg før har haft en Lenovo. Jeg er ret ligeglad med computerbrands - jeg "identificerer" mig ikke med et mærke, men jeg har været vant til at have den lille røde lenovo-dut som mus, og den mangler jeg lidt her i starten. Der går nok ikke lang tid, før man har vænnet sig til det nye tastatur.
Jeg tænkte, at jeg kunne øve mig lidt på at blogge med et inspirationsindlæg. Jeg har fundet en masse vintagebilleder, for det er alt sjovt at se på mode, man aldrig selv var en del af. Det er mystisk, dragende, eksotisk, smukt på en anden måde end mode, man selv husker. 
Meget af tøjet er dog fremme igen, så det er måske en overdrivelse at kalde det eksotisk. Anyhoodles, enjoy!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






































Ingen kommentarer:

Send en kommentar