tirsdag den 2. juni 2015

Horses


Jeg skulle lige nu lave eksamensopgave, som skal afleveres på mandag, men jeg er blevet syg. Ligger i sengen helt afkræftet med ondt alle steder, men især i halsen, hvor mine mandler er hævet til tredobbel størrelse. Det er dårlig timing. Det er anden dag nu med sygdom, og hvis ikke jeg får det bedre i morgen, så bliver det svært at nå det... Suk. Mit skolesemester er ikke gået efter planen i år. 

Jeg lavede dette heste+mode-indlæg forleden, men fik aldrig gjort andet end at finde billeder... Det passer også ok med, at jeg ligger i min seng og drømmer om det modsatte af sygdom, og det kunne godt bestå i at være ude i naturen sammen med flotte dyr!

Jeg har lavet disse hesteindlæg før. At der bliver ved med at være billeder til lange indlæg, siger noget om, hvor ofte heste indgår i modeserier. De er populære "rekvisitter". Jeg elsker personligt heste, så jeg klager ikke;)

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar