mandag den 27. juli 2015

Bohokjoler og skjorter fra Gucci


Jeg ville elske at eje Guccis kjoler og skjorter i Orange-brune farver med smukke mønstre, for selve snittet er vildt godt til mig, synes jeg. Jeg synes derudover, at farverne også ville gøre sig godt i efteråret, så det er ikke engang sådan, at man er blevet træt af det, fordi man er begyndt at tænke efterårsgarderobe... Jeg kommer til at savvne Frida for Gucci, men jeg er dog begyndt at varme op overfor afløseren Alessandro Michele og hans quirky granny chic-looks. 

Jeg ville vælge en kjole, hvis det var, for så har man et helt outfit, men jeg synes også, at skjorterne især sammen med de brune ruskindbukser også fra Gucci er meget smukke. 
I flere looks er kjolerne og skjorterne parret med pelsveste, og det giver lige den der ekstra prik over i'er, som gør det boho deluxe og lækkert iøjnefaldene.
Anyways, hvis du er rig og ikke ved, hvad du skal bruge dine gysser til, så kunne jeg godt bruge lidt Gucci - der er udsalg lidt endnu!



SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET












































Ingen kommentarer:

Send en kommentar