mandag den 27. juli 2015

Saint Laurent Paris retroprint


Jeg elsker printet på disse Saint Laurent Paris-retrolooks, der giver mig følelsen af de lækre gulnede, brune, spraglede 70'ere, som jeg gang på gang inspireres og fascineres af. Gamle sommerhuse, brunt træ over alt indenfor og Yvonne fra Olsen Banden - "almindelige" mennesker og den tid; ikke luksus. 
Hos Saint Laurent Paris er alt tøjet perfekt til rock'n'roll musikere og hangarounds, hvis navne burde være Cool McSkinny Og Junkie Beautiful. I am not gonna lie, jeg ville gerne se ud som Saint Laurent-pigerne, selvom jeg samtidig tænker, at der ikke er meget designer i Hedi Slimane. Han er stylist og iscenesætter, og ligner en, der allerhelst ville lave kostumer til biopics om cool musikere. Nytænkende, kan man i hvert fald ikke klandre ham for. at være. Pyt, når hans tøj sælger, så rammer han jo noget. Og jeg vil gerne have denne kjole, for eksempel!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET











Ingen kommentarer:

Send en kommentar