tirsdag den 28. juli 2015

Givenchy romerinspireret kjole


Når jeg ser et par af Givenchys brune looks fra ss15-kollektionen, så får jeg med det samme billeder af film fra romertiden, det gamle Grækenland... Gladiator-looks? Egentlig kan jeg godt lide, når tøj fremkalder historier hos mig. Jeg tror, at det er en af grundene til, at jeg elsker mode: At jeg ikke bare ser tøj, men ser historier og forskellige liv. 
Jeg ved ikke, om jeg til gengæld kan se så meget nutidigt i tøjet. Om jeg kan se, hvor tøjet passer hen. Om jeg kan forestille mig kunderne? De er der nok. Jeg har på fornemmelsen, at Riccardo Tisci har skabt sig en lystrende kundekreds, der elsker hans visioner og sans for rå drama. Der er altid en form for mørk romantik på spil hos Tiscis Givenchy. Det er en stemning, som jeg faktisk ret godt kan lide, selvom jeg ikke dyrker det så meget i min egen stil.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET













Ingen kommentarer:

Send en kommentar