tirsdag den 18. august 2015

Theme: Fashion on the sofa


Bjarke og jeg ønsker os en sofa. Vi har faktisk allerede i julegave fået penge én gang til en sofa, men da vi ikke havde nok til andet end en meget, meget hård sofa fra IDEmøbler, besluttede vi os for at vente. Desværre forsvandt pengene hurtigt ind i vores daglige budget, og jeg ved ikke, om vi får en sofa lige med det samme. Vores gamle sofa - fundet på storskrald, gik i stykker. Vores nuværende "sofa" er i virkeligheden en Ikea- seng,men den er også er ved at gå i stykker, så det er jo herligt!

Jeg går ikke rigtig op i møbler. Bevares, jeg kender mine danske designklassikere nogenlunde, og jeg kan godt have en mening og en smag, men jeg er ikke rigtig interesseret i at bruge mange penge på møbler - slet ikke lige nu, og jeg går ikke op i statussymboler og den slags. Min bror har lige købt et spisebord til 11.000 kroner, og selvom de findes meget, meget dyrere, så synes jeg, at det er helt tosset vildt, når de havde et velfungerede bord i forvejen. Jeg ville hellere rejse, og livsnyde pengene væk, men vi er alle forskellige på det område, og det er jo fint nok!

Jeg kunne også være godt nok tilfreds med en genbrugssofa herhjemme, men fulgte gerne Bjarkes ønske om en rigtig flyder med chaiselong, eller hvad det nu hedder. Det ville også være rart at prøve en ny sofa. Man ved jo, at der er sket ting og sager i en brugt sofa. Sandsynligheden for kattepis eller lignende er cirka 98 % Oh well, jeg er ikke sart. What doesn't kill you only makes you stronger, n'est-ce pas? 

Jeg har fundet lidt sofainspiration pakket ind i modebilleder, sådan som jeg bedst kan lide det. Der er vist grimme og pæne sofaer i alle former, farver og tilstande.


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET





























Ingen kommentarer:

Send en kommentar