torsdag den 8. oktober 2015

Céline slip-on dresses


Célines silkekjoler denne sæson er helt rigtige lige nu - og næste sæson, har man kunne se i de modeuger, der lige har været. Det ankellange skørt, den smukke silke, det undertøjsagtige og det elegante, men ukomplicerede er nogle af de ting, som virker rigtige lige nu.
Der er ikke noget så dejligt om sommeren med en kjole som disse, men hvordan man lige styler den om vinteren, hvor det jo kræver et par ekstra lag at holde varmen, ved jeg ikke rigtig. Jeg tror ikke, at det vil klæde mig...
Silkekjolerne kommer i flere versioner - forskellige farver og i mere eller mindre enkle snit. Den øverste har lidt ekstra stof oppe omkring stropperne i forhold til de andre versioner. Der er også forskelle omkring taljen på de forskellige kjoler. De er dog alligevel alle så ens i form og snit, at jeg har samlet dem i et indlæg. Jeg har i alt talt fire forskellige farvekombinationer - og den nederste kommer vist også i en todelt version top/skørt. 
Kjolerne er smukke - især i bevægelse. 
Se alle versioner stylet forskellige nedenfor.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET




































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar