søndag den 29. november 2015

Klædt godt på...


Når jeg besøger min mor på Fanø, så kommer jeg altid ud og gå nogle lange ture (eller cykle, men det er sjovere i lidt varmere vejr). Her er vi ikke kommet så langt. Vi er tæt på havnen - I kan se Esbjerg på den anden side. Det er dejligt at gå ture på Fanø, men man skal have godt med tøj på i øjeblikket. Jeg har tre trøjer på under frakken. Jeg har tørklæde på. Jeg har min elskede faux fur-hue på fra H&M, der simpelthen varmer så godt. Mine nye (brugte) Dr Martens stølver er dejligt forede, og jeg har selvfølgelig også handsker på. Mine strømpebukser er uldne, men på en endnu koldere dag ville jeg nok have frosset mine ben, trods alt. 
Jeg bliver hurtigt træt af mine frakker, fordi man bruger dem hele tiden. Denne frakke fra Zara er efterhånden to-tre år gammel, og jeg kan såmænd rigtig godt lide den... men nogle gange ville jeg gerne have muligheden for en mere cool frakke. Den er meget allemands-almindelig. Anyways, den overraskende varm. Man kan faktisk holde varmen i den på de koldeste danske vinterdage, og det er ikke altid tilfældet i high street-frakker uden dyne-look. 
Lige nu ser vejret fint ud på Fanø. Solen skinner, og det blæser ikke så meget, men i aften og i nat lover de orkanstyrke og oversvømmelse ved havnefronten, så det er lidt spændende. Jeg kommer nok ikke ud at gå i dag. Jeg skal læse lidt, og så skal jeg over til min superfriske 98 årige mormor og få kaffe og kage med min mor, min fætter, kusine, onkel og tante. 
God søndag og første advent, y'all!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar