onsdag den 23. marts 2016

Gamachehumør


Forfærdeligt med endnu en terrorhandling i Belgien igår. Der går efterhånden så kort tid i mellem, at man ikke når at blive helt så forfærdet som sidst. Ikke at man ikke er forfærdet, men der kommer en vis normalitet ind over det hele, når terrorisme næsten bliver hverdag. Man bliver hærdet i hjertet. Jeg sad ikke på samme måde limet til tv'et som de andre gange. Jeg så et par timer om aftenen, men det var også det. Jeg har det lidt dårligt over det, men jeg tænker også, at det er menneskeligt desværre. Mine tanker går ud til at de pårørende, de sårede, vidner og jeg håber, at der denne gang går rigtig, rigtig lang tid til næste terrorhandling! 
Billederne her er en uges tid gamle, men kunne have været fra 2009. Alt tøjet er gammelt, men især de der skinnende leggins hører til sidste årti rent modemæssigt. Jeg var dog lidt i gamache-humør den dag, så sådan er det. Ikke fordi mine ben er lange og skinny nok til at se awesome ud i gamacher, men pyt. Skoene blev i øvrigt smidt ud om aftenen. De er fra cirka 2007, og det viste sig at de var tyndslidte i bunden og begge havde huller i sålen. De var ikke længere rare at gå i. Det er mærkeligt at smide ting ud, man har holdt af og brugt meget, men det er også lidt rart at have en god undskyldning for at tynde lidt ud i ens lidt for store, brogede skosamling! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar