søndag den 10. april 2016

Fra dagens gåtur



Nu prøver vi med mobilbilleder for første gang (tror jeg?!) på bloggen. Det ser jo egentlig pænt nok ud... hvis bare man kunne redigere sit ansigtudtryk. Det kan man nok også... man kunne have brugt et snapchatfilter. Selv de mest irriterende af filtrene er bedre end mit fotofjæs ovenover. Jeg laver det der underlige smil enormt tit på billeder.
Bjarke og jeg gik en tur i dag ude i (på?) den nye bydel Aarhus Ø, som stadig er ved at blive bygget. Der er store fancy bygninger, der er helt færdige og fyldt op med beboere. Så er der halvfærdige bygninger, og så er der dem, der stadig er ved at skyde op. Det er sjovt at følge med i udviklingen og derfor altid en gåtur ud forbi værd i det gode vejr. Jeg er også bare vild med at være så tæt på vandet, og jeg nyder at følge lidt med i fuglelivet, sejlerne, roerne og hundelufterne;)

I forhold til mit tøj i dag... Jeg bruger stadig mine vinterstøvler. Både fordi jeg hader alle mine andre sko i øjeblikket, og fordi det er stadig er på kanten af koldt, så varme fødder hjælper, mens man forsøger sig med mellemtynde overgangsjakker fremfor de store vinterfrakker.
Min blå jakke i dag var nu ganske passende. Den er dog begyndt at se rigtig slidt ud. Jeg har også brugt den meget, og jeg mener, at jeg købte den for over ti år siden, så det er fair nok, at den ikke ser ny ud længere. 
Jeg har bare ikke penge til at erstatte alle de ting, der går i stykker for tiden. Jeg har i de sidste par uger smidt to par sko ud, der havde huller i sålerne, samt en trøje, der havde fået et stort hul på ryggen. Jeg har fundet pletter på flere af mine trøjer. Min yndlingstaske har problemer med lynlåsen. Jeg går og føler mig irriterende usmart. Jeg sukker helt sindssygt efter garderobefornyelse.

Kjolen på billedet er faktisk ny. Den købte jeg forleden i & Other Stories. Kunne ikke lade være, selvom jeg egentlig ikke har pengene i øjeblikket til tøj... Ups. Det er en sort, løs skjortekjole med leopardpletter. Den er rar at have på, fordi intet strammer... jeg skal nok få den brugt meget!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar