mandag den 18. april 2016

Hvide korte kjoler med flæser og ballonskørt fra Louis Vuitton


Igen igen står Louis Vuitton for en af sæsonens mest cool hvide kjoler. Jeg kan altid godt lide tildækket overdel med kort skørt, og jeg kan godt lide faconen/snittet på kjolen, halsen, flæserne... ja, jeg synes, at det er en rigtig cool kjole. Den er også meget passende her i konfirmationssæonen. Jeg skal nemlig til konfirmation hos min niece på fredag, og jeg er spændt på, hvad hun skal have på. Jeg er dog 100% sikker på, at det ikke er en Louis Vuitton-kjole, og jeg gætter på, at den heller ikke ligner.
Nedenfor har jeg inddelt kjolerne i tre versioner. Den hvide no fuzz-version herover. En version med sorte detaljer over skuldrene og en version med en logo-vest til. 
Jeg tror umiddelbart, at det er kjoler, men måske er de todelte? Der indgår i hvert fald også nederdele og skjorter i kollektionen i samme snit.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

































Med sorte skulderdetaljer:

























Med vest:
































Ingen kommentarer:

Send en kommentar