onsdag den 20. april 2016

Planes on knit by Chanel


Det er et cute sæt med små fly i strik fra Chanel - og det minder mig om, at vi forleden  - Bjarke og jeg, bestilte flybilletter til USA. Bjarke og jeg tager til Chicago og derfra til Michigan i slutningen af maj, da vi har en kammerat, der lige nu skriver en del af sin ph.d. på University of Michigan i Ann Arbor, og ham skal vi besøge. Det bliver lidt et gensyn for mig, da jeg var udvekslingsstudent i Michigan for snart 15 år siden (sygt at tænkte på, hvordan tiden er fløjet (pun intended) afsted).

Jeg har været i Chicago før, men kun nogle timer i forbindelse med en skoleudflugt. Chicago lå cirka fire timer i bus fra min high school, så jeg var en tur med min art class på museum i Chicago og på kanalrundfart mellem alle skyskraberne. Jeg husker også at stå på shopping gaden Michigan Avenue samt at jeg drak en virkelig god smoothie. Det var altsammen en stor oplevelse denang, men jeg glæder mig til at se lidt mere af byen. Jeg tror, vi bliver et par dage i Chitown, og så tager vi videre... 

Vi har ikke aftalt så meget endnu, men det var godt at få flybilletterne bestilt. De var overraskende billige (well... i forhold til turen)... men så kom forsikringerne oveni. Vi skal flyve med et finsk selskab og mellemlande i Helsinki, så det bliver nok ikke et stort airbus fly, vi skal flyve med over atlanten, i denne omgang. Jeg var afsted til USA sidste år, hvor jeg mellemlandede i Frankfurt og fløj med en af de største Lufthansa-fly. Det var ret spændende, men mindre kan også gøre det.

Jeg ville ønske jeg kunne iklæde mig Chanels sæt her... både fordi det ser komfi ud... derudover fordi det er sjovt at klæde sig (ud) til anledningen. Derudover fordi Bjarke ville finde mig absolut fjollet, og jeg kan godt lide være fjollet sammen med ham.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






























Ingen kommentarer:

Send en kommentar