onsdag den 18. maj 2016

Fendi-bluser/kjoler med høj hals og puffede ærmer


Rigtig mange af Fendis styles denne sæson er bygget op omkring en høj hals, knyttet detlaje omkring hals og bryst og så puffede ærmer... I dette indlæg har jeg taget kjoler og bluser med i rød, rosa, blå og brun (sort også?) i en form for bomuld, vil jeg tro? Måske bomuldssilke.. jeg ved desværre alt for lidt om stofmaterialer. 
Jeg lægger ud med den røde, selvom jeg personligt er mest inspireret af den pink version på grund af stylingen sammen med en kort flettet nederdel. I forhold til min egen krop er det godt med lidt ekstra volumen på overkroppen, hvilket blusen står for, sammen med en stram højtaljet kort nederdel, der giver talje og længere ben. 
Den røde version er stylet uden underdel og bliver altså brugt som kjole - den er også længere end de andre. Den blå bliver oftest stylet med en midi-almost-maxi-nedernel ligeledes i blå, da alle looks går efter en tone-i-tone-styling. Til sidste har vi et par brune/sorte looks, hvor blusen er stylet med bukser. Man kan altså gøre lidt af hvert.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET















































Ingen kommentarer:

Send en kommentar