fredag den 20. maj 2016

Theme: Coca Cola


Lad os nyde en masse modebilleder af modeller med min ultimative last - cola! Jeg drikker ganske vist kun light-versioner, og jeg skifter gerne mellem Pepsi Max og Coke Zero..og sommetider Coca Cola Light. Jeg er nok lidt mere knyttet til Coca Cola-brandet end Pepsi, men jeg har aldrig været speciel loyal mod brands og heller ikke med min gift...
Jeg elsker cola så meget, at jeg nægter at se nogen som helst forbindelse mellem mit indtag af cola og mit problem med at falde i søvn. Jeg er dog begyndt at drikke mindre kaffe om aftenen... jeg er selvfølgelig også dybt afhængig af kaffe. Jeg ville blive overrasket, hvis jeg pludselig ser "lyset" og dropper kaffein og begynder at drikke grøn te og rende rundt med en vandflaske hele tiden..
Anyhoodles, jeg syntes også, at temaet er passende, da jeg i morgen sammen med Bjarke drager mod colaens hjemland, hvor Coca Cola Light hedder Diet Coke og både Pepsi og Coke har så mange varianter, at firmaerne selv også engang i mellem må være lidt forvirrede... Hvad er det nu forskellen mellem Pepsi Max, Diet Pepsi og Pepsi One er? Jeg er ret puritansk - jeg skal hverken have cherry, vanilla eller hindbær i min cola, og jeg foretrækker en ægte skive citron frem for syntetiske smagsaromaer. 
Jeg glæder mig dog til helt vildt til vores tur....

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar