torsdag den 12. maj 2016

Lange læderfrakker fra Louis Vuitton



Det er ikke den mest sommerlige jakke, bevares, men de lange Louis Vuitton-frakker kan i så fald tages med langt ind i efteråret. 
Det er lang læderfrakker med sort base samt ærmer med striber og LV-logoprint. Det nederste stykke af frakken er enten blåt eller rødt. 
Der er en tredje variant nederst i indlægget, hvor ærmer og bund er sort, men hvor bryststykket har striber og LV-print.
Det er en god jakke, hvis man gerne vil signalere, at man har råd til LV. Til gengæld synes jeg, at Ghesquieres styles med print er lidt mindre tacky end tidligere tiders logo-styles, så det taler logomania lidt op. 
Personligt har jeg svært ved logomania, fordi jeg ikke bryder mig om den opmærksom -god som dårlig - som in your face luksusvarer giver. Jeg er mere til underspillet luksus, hvis det skal være, men hver mand sin stil.


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar