fredag den 24. juni 2016

More from Chicago


Jeg fandt endnu et outfit fra USA. Her er vi tilbage i Chicago - faktisk på afrejsedagen hjem til Danmark, men vi rejser først sent om aftenen, så vi har tid til at tage på museum. Vi bruger lang tid og kunne have brugt endnu mere tid på Art Institute of Chicago. Det er stort, og der er kunst for enhver smag. Jeg er ret silly, når jeg er på kunstmusem. Det er mest mig, der tager billeder, men herunder ser I de fire billeder, som Bjarke tog af mig!!
Der var bestemt mange værker mere interessante end dem herunder, men jeg har taget 100 billeder derfra og typisk nok, så har jeg taget så mange, at jeg ikke orker at udvælge nogen af dem. Så nu får I bare dem med mig. Yay!
Ovenfor står vi ved CTA-stationen tæt på museet. Jeg har måtte lysne det en del, så baggrunden blev måske for lys nu?
Mit tøj? En sort langærmet t-shirt (jeg elsker sorte nogenlunde stramme sorte langærmede t-shirts, selvom det er noget af det modemæssigt mest kedelige i verden). En nederdel fra Asos og et par efterhånden gennemslidte sko fra Zara. Tasken er som altid fra Bally.

^Who's the better masterpiece? Just asking.

^Ahem...Jeg forstår det fuldstændigt... men jeg lader lige kunstværket tale for sig selv, ikke!

 ^Now, this I get. Pretty ladies shopping... with emphasis on shopping!

^uhh, interaktivt kunstværk = slik man på spise = del af pointen at bunken bliver mindre og mindre = orker faktisk ikke at tolke værket, for jeg er lige i gang med at spise slik!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar