torsdag den 23. juni 2016

Let there be curls


Min mor ville have de mest fantastiske krøller - hvis det ikke var fordi hun har været helt korthåret siden hun var 15 år, men stadigvæk - selv i hendes korte hår er der poptrækkerkrøller. Jeg ville ønske, at de var gået i arv. Jeg æææææælsker krøller. Jeg er så meget nede med en trend, jeg læste om forleden: det er blevet moderne med en permanent igen!
Jeg tør ikke selv. Jeg er blevet glad for mit ufarvede, ubehandlede naturlige fetynde hår, så jeg tør ikke få en permanent, lige meget hvor meget bedre man er blevet til det siden 80'erne og 90'erne. Jeg er heller ikke sikker på, at krøller vil se lige så fantastiske ud på mig, som jeg forestiller mig... Ej, det VIL se fantastisk ud, for krøller er fantastiske punktum. 
I dette indlæg har jeg udvalgt billeder med lidt forskellige krøller. Fra naturlige til 100% en-dags-styling. Fra flyvsk og rodet til perfekte dukkekrøller. Fra langt til kort, fra tørt til vådt. Der skulle være lidt at vælge imellem, hvis man ikke er til det hele som mig. Jeg er inspireret af alle krøller. Bjarke har flat hår ligesom alle i hans familie. Hvis (når!) vi får børn, så håber jeg, at min mor har givet mig et sovende gen, der kan vækkes til live i næste generation. Min fars hår var også ultra flat. Mit eget er flat, men med en smule fald, der godt kan blive til krøller-ish i mild sommeregn:) Måske er der håb. Uha, jeg gad godt have krøller!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar