onsdag den 15. juni 2016

Pradas stribede lak looks


Jeg har altid været mest til naturlige materialer og i det hele taget en vis naturlighed i looks og farver og stemning, men jeg har et eller andet med lak. Ikke når det bliver brugt sexet eller fetichistisk, men når det bliver brugt på almindelige sko og tasker. Samt i et look som dette.
Det er jo en almindeligt damesæt med jakke og nederdel. Til gengæld er laklæderet og de hidsige striber ikke specielt damede. Den løse jakke gør, at sættet heller ikke sexet, og det er disse modsætninger, jeg rigtig godt kan lide i looket her.
Jeg ville selv bruge jakke og nederdel hver for sig, men det er også fordi jeg er lidt kedelig modemæssigt - jeg er typen, der styler alt spændende med en grå t-shirt for at tage det hele down a notch. Jeg ville elske jakken. Den er ret cool, synes jeg. Men... det hele er Prada, så det må blive i fantastien, men måske jeg lige pludselig falder over noget i high street-butikken, der blev sat i gang med dette look?
Nederst har vi en lang frakke i lidt andre farver, men stadig lak og striber. Jeg er dog mest til den korte jakke.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET



























Ingen kommentarer:

Send en kommentar