tirsdag den 14. juni 2016

Rullekravemavestrikbluse fra Michael Kors


Denne sweater forstår jeg ikke. Altså, rent praktisk. På billeder ser den fin ud, men kunder, der køber den, hvornår vil de bruge den? Hvornår er vejret til strik, rullekraver og lange ærmer, men bar mave?
Jeg ved godt, at mavebluser stadig er all the rage blandt de lidt yngre millennial kids, men de er ligesom alle andre påvirket af vind og vejr, og fryser man også maven eller har det for varmt, så man tager sin strikbluse af?
Jeg er modemæssigt klar til alting cray-cray, især på billeder, så jeg ved ikke hvorfor, upraktisk strik altid rubs me the wrong way. Jeg har det også svært med kortærmet strik af samme grund som maveblusen her... Jeg var så utrolig dum i 7. klasse at falde for en kortærmet rullekravesweater, og jeg fandt jo hurtig ud af, at det aldrig gav mening at have den på. Måske er det faktisk denne tidlige oplevelse i mit modeliv, som har gjort mig sensitiv i forhold til upraktisk strik? Det må det næsten være?
Anyways, nedenfor kan I se Michael Kors-strikken stylet på forskellig vis, selvom den oftest faktisk er stylet sammen med ovenstående badetrusser?
Den kommer i både sort og lysegrå. Jeg kan godt lide et af billederne med Charlize Theron, der ser ud til at gøre det, som jeg ville gøre, hvis jeg havde strikken på: forsøge at strække den, så den blev lidt længere:)

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar