fredag den 17. juni 2016

Sort, asymmetrisk kjole fra versace



Jeg plejer ikke at være vild med asymmetriske kjoler, men måske er jeg kureret fra den modstand? Jeg er i hvert fald vild med optil flere kjole denne sæson, men aymmetri... Måske synes jeg, at det er ok på "galatøj"? Denne sorte kjole fra Versace kan jeg i hvert fald godt lide, og det selvom Versace og jeg normalt ikke er så kompatible. Kjolen er dog sexet og cool på billeder, og i forhold til så mange kjoler på den røde løber i dag, som er sexede og vovede, så synes jeg, at denne giver lidt af det hele, men alligevel holder sig i skindet (!). Der er slidt og kig til maveskind, men den er samtidig sort og enkel og pænt draperet. Jeg kan godt lide den, men dens anveldelsesmuligheder er begrænsede. Der skal en særlig fest af en særlig størrelse til, før den dur. Personligt har jeg vist aldrig rigtig været til en sådan fest, men hvis jeg var 1%'er eller med i real life Gossip Girl kunne jeg måske godt...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET















Ingen kommentarer:

Send en kommentar