fredag den 16. september 2016

Backstage billeder fra New York Fashion Week ss17 (aw16-snbn)



Som hver sæson samler jeg backstagebilleder fra alle de større modehuse og samler dem i et indlæg fra hver modeuge med et billede fra hver kollektion. Jeg synes, at det er en nem måde at se tøj fra alle kollektioner, se stylingen af modellerne og dermed fornemme stemningen af en kollektion og af sæsonen i helhed.
Her har vi sæsonens første modeuge, som er New York. Det er en modeuge med enten meget WASP-pænt tøj eller meget sporty tøj. I mine øjne er det lige nu den mindst interessante af modeugerne, men der er da heldigvis et par mærker ind i mellem, som imponerer og inspirerer. 
Jeg opdaterer, når/hvis jeg finder billeder af de mangende kollektioner.

Øverst har vi proenza schouler

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
^Marc Jacobs 

^Alexander Wang

^Tommy Hilfiger

^Ralph Lauren

^Michael Kors

^3.1. Philip Lim

^DKNY

^Altuzarra

^Oscar de la Renta

^Rag & Bone

^Anna Sui

^Prabal Gurung

^Creatures of the Wind

^Brock Collection

^Carolina Herrera

^Thakoon

^Victoria Beckham

^Jill Stuart

^Tibi

^Tory Burch

^Jonathan Simkhai

^Jason Wu

^Opening Ceremony

^Lacoste

^Hood by Air

^Jeremy Scott

^Zac Posen

^Coach

^Boss

^Rodarte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar