fredag den 9. september 2016

I just never grow tired of stripes


For at "bevise" ( cause I need that, haha) at jeg er vild med striber (like forever and ever), så kommer her indlæg med striber. Kald det en ode til striber eller basic inspiration, det er op til jer, men det er i hvert fald klassiske striber i primært blå og hvid. Jeg må dog indrømme, at jeg mine næste stribekøb (burde være!) bliver en rød/hvid-stribet bluse og/eller en beige/hvid-stripet bluse. Så er det bare om, jeg finder nogle pæne bluser, der sidder ordentligt. 
But anyways, enjoy.
(Ps. føler mig så old med mine fashion choices, når ung mode i øjeblikket er mere oversize hoodies med armprint, oversize dynejakker toppet med lidt mopey faces... Jeg går stadig i mine striber, som jeg har gjort hele mit liv.... suk) (pps. fuck it. we do what we do)

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar