fredag den 9. september 2016

Stripes and manpants


Jeg fandt et billede mere fra Fanø. Jeg er i totalt pt yndlingstøj  - nemlig en stribet trøje fra Nørgaard i hvid, blå og rød samt bukser fra COS. Mit outfit råber ikke ligefrem højt eller skriger I love Fashion, , men jeg føler mig SÅ hjemme i det her tøj. Bukserne sidder løst på en måde, hvor jeg  ikke samtidig føler mig tyk - det sker ikke så tit som pæreformet kropsbevidst sofakartoffel, skal jeg sige jer. Jeg er helt vilde med dem og har rost mig selv flere gange for et godt køb. At jeg købte et par andre bukser på samme tid, som er pæne, men som nok burde have været et nummer større, ja det er så en anden sag. Jeg har planer om at tabe kærestekiloerne, når Bjarke tager til Kina, og der helt sikkert blive skåret i pizza/burger/bacon-ratioet og skruet lidt op for linser og laks.... og så bliver alt godt. Lalalalalala...
Og ja, jeg er 100 % back to stripes (was I ever gone? No). Jeg skal helst have et par dage i ugen med en stribet trøje for at være mig selv. I guess. Mine ballerinaer er fra fra Pieces eller Vero moda eller noget i den retning, men de er i rigtig skind og ser ret kvali ud i forhold til så mange af andre plastik-ballerinaer. De blev købt hæftigt nedsat, og de tog lidt for lang tid at gå til, men nu er de der - til gengæld har de ikke så lækker en sål længere. Åh well, vi er i gang med den sidste etape af sæsonens bare-fødder-i-ballerinaer, så det går det nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar