onsdag den 14. september 2016

Transparent kjole i gul eller grønt med blomster fra Prada


Der er stadig lidt sommer i Danmark, så sommerkjolerne kan stadig luftes. Hos Pradas efterårskollektion var der også plads til kjoler, der lugtede mere af sommer end vinter, og dem kan man jo lade sig inspirere af. I indlægget her er der kjolen herover i gul og en lignende i grøn med et lidt andet blomstermønster. De bliver af Prada styles med korset og bælte, hvilket er lidt gimmicky, måske, da jeg ikke ser mange kvinder gribe til korsettet i vores tid, og selvom Pradas korset ikke er helt så svært at trække vejret i som et gammeldags korset, så er det et markant look, som nok kun få kan bære... Jeg ville måske gå med til en smallere udgave af korsettet, så det lignede et bredt bælte, og så synes jeg sådan set, at det ser cool nok ud med et bælte over. Det var sådan jeg selv ville lade mig inspirere af looket. 



SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET





























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar