fredag den 21. oktober 2016

25 bathtubs in fashion magazines


Jeg er forevigt forundret over, hvor tit badekar er med i modeserier. Jeg kender flere, der bor i huse med badekar, men jeg kender faktisk ikke nogen, der bruger deres badekar regelmæssigt. Min mors badekar bliver kun brugt til børnebørnene. Jeg selv begynder alt for hurtigt at fryse i et badekar, fordi vandet bliver koldt for hurtigt til min smag. Jeg kan godt lide, når jeg once in a lifetime er i svømmehal eller lignende at sætte mig i boblebadet, men det er også virkelig, virkelig varmt.. Til gengæld er det altid surt at komme op fra boblebadet, for så alt andet vand i svømmehallen superkoldt. Selv bruserne er kolde. 
Anyways, jeg kan godt se det æstetiske og det romantiske ved badekar. Ideen om at lægge sig i et varmt karbad med sterinlyn omkring en, et glas vin og en god bog lyder ultra lækkert, men det er mere lækkert i mit hoved end i virkeligheden. 
Hvorom alting er, så er her endnu en omgang badekarsbilleder at lade sig inspirere af...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar