torsdag den 27. april 2017

I gotta get a new mobile phone and it sucks


Arrrhhhh... min telefon er gået i stykker. Det har den faktisk været i stykker i et stykke tid, men jeg har ikke rigtig vidst, hvad jeg skulle gøre ved det - udover nyt batteri og nyt sim-kort, som ikke hjalp. I sidste uge gik jeg forbi iRep og tænkte, hov, nu får jeg den sgudda undersøgt evt. repareret. Min mobil har virket med wifi, men kunne ikke ringe og gå på mobilnettet, og ja, det viste sig ikke så overraskende, at der er noget galt med simkortslæseren, og desværre kan man ikke fikse det uden at fjerne skærmen, og skærmen vil højst sandsynlig gå i stykker i den process, og da en ny skærm koster 2000 kroner, kan det ikke rigtigt betale sig. Summa summarum, jeg skal have en ny telefon, og det er så hvad det er, men det kommer altså lige præcis i en periode, hvor jeg ingen indtægt har, fordi jeg lige er blevet færdig med studiet, men ikke modtager dagpenge endnu (eller har et job), da jeg 1) ikke har fået karakter 2) har en måneds karantæne og 3) vigtigst - skal til Kina. Og fordi jeg skal til Kina, så har jeg brugt en masse penge på rejse, visa og vaccinationer, hvilket ikke er billigt, og dem, der hjælper med det, har måske ikke lige overskud til også at hjælpe med mobil. På den anden side, så er det ret vigtigt for mig med en mobil i Kina og endnu vigtigere, at have en masse apps med hjemmefra, så jeg skal have en mobil NU. As in NOW. Lige i dette øjeblik, men hvilken... Den bedste billigste aka een som er god nok til alt det, jeg efterhånden bruger en mobil til, men som faktisk helst ikke må koste penge. Jeg kunne jo købe en mobil med håndjern, men nøj, hvor er det træls, når man lægger ud med at rejse to måneder til Kina, hvor man ikke har tænkt sig at bruge sit danske abonnement. Jeg hader problemer. Jeg hader udgifter, når man ingen penge har. Og jeg hader når ting, man er glad og tilfreds med, går i stykker. Fårrrk.

Mens jeg finder ud af alt det med ny telefon, så kan I få lov at se 25 billeder fra diverse modeblade, hvor mobiltelefonen indgår - enten som taleting, selfieværktøj eller SoMe-divice. Enjoy.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar