onsdag den 24. maj 2017

Blå, sort eller hvid lakjakke med blomsterpynt fra Miu Miu


Jeg får ikke opdateret så meget her i Kina indtil videre, men jeg har 1) haft travlt med lege turist 2) vi har samtidig haft besøge af Bjarkes bror, hans kæreste og deres lille søde baby, så jeg har også skulle være lidt social.. Anyways, jeg har det godt. Her er varmt og jeg kunne godt bruge en dag på stranden. Hvis vejret var det samme i Danmark, så var jeg at finde ved Vesterhavet legende og plaskende i vandkanten som det evige legebarn, jeg er.

Her er det derfor lidt Miu Miu klar-til-stranden-outfit. Miu Miu er inspireret af retrobadetøj og strandtøj tilsat til synkronsvømningsstemning. Det er nice.


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET





































Ingen kommentarer:

Send en kommentar