onsdag den 10. maj 2017

Throwback to outfit two weeks ago


Dette er mit eget tøj, jeg fotograferer, før jeg prøver tøj i en forretning i Aarhus. Det er underligt at tænke på, at man kan have så meget tøj på. Her i Beijing er der fuckervarmt nu, så bare tanken om bukser og frakke giver mig ekstra hedeslag... Men anyhoodles, hjemme i DK kan I måske stadig lade sig inspirere af semi-vintertøj.

Nedenunder har jeg også taget et billede uden jakke. Striktrøjen er nemlig relativ ny og hurtig blevet en favorit, selvom nu får jeg nok ikke meget grund til at bruge den. Jeg skal have taget flere t-shirts med til Kina. Strik og sorte langærmede t-shirts kommer til at ligge rene tilbage bag i skabet. Suk..

Jakke Zara, Strik Magasin, Bukser Topshop, Halstørklæde H&M, støvler & Other Stories (perfekt high street oufit!!)

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET



Ingen kommentarer:

Send en kommentar