onsdag den 13. september 2017

Runway Trends Autumn/Winter 2017: Løse, mønstrede kjoler


På catwalken lagde man hurtigt mærke til kjoler med masser af stof og løse snit med masser af mønster. Mønstrene kunne være blomster eller andre genkendelige ting, eller de kunne være abstrakte og uden mening. De kom i alle farver, og selvom de fleste kjoler gik til midt på læggen, så var der både kortere og længere varianter.. Jeg er vildt med trenden, for jeg elsker at gemme mig i oversize silkekjoler, selvom jeg godt ved, at jeg ikke har kroppen til det. Mens nogle vil se cool ud, så vil andre se knapt så heldige ud. Man skal nok prøve sig frem... det er nok heller ikke trend, som manden, der også hader buksedragter og mom jeans, vil sætte pris på, så forvent måske den mest entusiastiske imponade fra ligesindende veninder?!!

Øverst har vi Valentino/ Balenciaga/ Sonia Rykiel/ Mulberry

SE ALLE EKSEMPLER EFTER HOPPET

 ^Hermès/ Dries Van Noten/ Joseph/ Marni

 ^Emilia Wickstead/ Molly Goddard/ Kenzo/ Sharon Wauchob

^Isabel Marant/ Valentino/ Balenciaga/ Sharon Wauchob

Ingen kommentarer:

Send en kommentar