lørdag den 14. november 2009

Pæn-pige-dag



Åh, jeg er træt af moden lige nu, men jeg er ikke så kreativ, at jeg selv kan finde på noget nyt og spændende. Jeg tænker, at når denne periode lige nu, hvor nitter, sort og råt er godt... Hvor fashionistaerne flasher deres (faux?) gedepels, deres dyreklo-smykker og louboutin-sko, og  hvor mærkerne helst skal være acne, wang og whyred, så søger min hjerne mod pænt, sødt, preppy, naturligt og noget jeg-læser-bøger-agtigt. Jeg kan egentlig godt lide det aspekt af mennesket- fra lemming til boredom. Jeg elsker, at vi mennesker mærker begær efter noget helt bestemt lige pludseligt. Vi er er ligeglad med, at at vi efterligner på det groveste, hvad vi ser omkring os, fordi vil vil også.... være det, have det, gøre det, være der, høre det, læse det, spise det. Må. Have. Nu. Og lige pludselig bliver vi bare trætte. Vi gider ikke mere. Det er så fascinerende, at vi aldrig bliver tilfredse. Lidt sygt. Men spændende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar