fredag den 13. november 2009

True Blood, New Moon, Slow Life

Jeg har virkelig været i vampire mood i dag, thi jeg har fået set de tre første afsnit af True Blood. Jeg synes sådan set, at det virker rigtig godt, men jeg faldt samtidig over bloggen videogum, som skriver om serien under kategorien Hate-watching. De hader virkelig serien. Det er virkelig sjovt. Og ja, selvom jeg er på, så kan jeg virkelig også godt forstå dem, der står af- Og det er en serie, som dælme har potentiale til love såvel som hate.

Nå, men alt det vampyrhalløj gør jo, at jeg faktisk glæder mig rigtig meget til næste uges store vampyrpremiere -New Moon, den næste film i Twilight-sagaen. Jeg er helt vild med et nummer fra soundtracket, som Grizzly Bear har lavet sammen med Victoria Legrand fra Beach House. Kan det gå galt? Nej, det kan det ikke. Lyt selv:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar