fredag den 20. september 2013

Knit Knit Ruined Knit


Jeg er lige nu ret vild strik, der er blevet.... "ødelagt" med vilje... altså, jeg ved ingenting om at strikke; jeg kender ikke terminologien eller teknikkerne, men altså, jeg godt kan lide, at"hullerne" er forskellige størrelser... hedder det monstro "masker"? At nogle er løsere end andre? At det ser sådan lidt tilfældigt, måske punket ud? Det er også fedt, når garnet er et mix... Rodarte har lavet noget übersejt strik for nogle sæsoner siden. Danske Iben Høy er generel for sej. Comme de Garcons har også lavet nogle cool ting... Bum bum, ellers ved jeg ikke, hvem der lige laver den type strik? Men der er nye, pæne eksempler på "stilen" dette efterår... jeg er i hvert fald lige pludselig kommet i tanke om det det igen?!!! 
Her er en blandet pose landhandel af inspiration!










Ingen kommentarer:

Send en kommentar