Meget apropos tacky 90'er-tendenser, så er logoerne også tilbage på tøjet i stor stil.
Alexander Wang var opfindsom i sit brug af eget logo i den aktuelle forår/sommer-kollektion. Hans navn kommer til at ligne et abstrakt mønster på tøjet, så det kun er, hvis man ved det, eller kommer helt tæt på, at man kan se, at det faktisk er hans logo, der blot printet igen og igen på tøjet.
Det vil sige... på nogle de mange looks har Alexander Wang ikke printet logoet på, men ved hjælp af en lasercutter skåret navnet ud på stoffet, så det bliver en slags futuristisk blonde. Effekten er ret cool.
Nu er og bliver jeg aldrig en logopige. Jeg var ikke med på sidste logobølge, og jeg er ikke med på den nu; jeg har det ganske enkelt ikke særlig godt med at fusionere med et brand på den måde. Jeg vil ikke reklamere for et skodbrand, men jeg gider heller ikke at gå og signalere, at jeg har brugt mange penge, hvis det er et dyrt brand. Med sportstøj og sneakers er det nok noget lidt andet.
Derudover kan jeg sagtens synes, at det ser sjovt og friskt ud til andre.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar