søndag den 4. maj 2014

Hier soir


I går aftes besluttede Bjarke og jeg os for en late night date, hvor vi udover et glas vin hjemme, drak et par øl på et ellers ret tomt V58 og derefter tog en drink på cocktailbaren Barstart. Vi var inde og vende på Sway også, men der var alt for mange mennesker og vi blev superskøre af at være der. 
Toppen, jeg havde på, er noget af det ældste i min garderobe - en fræk lille nylonsag fra SistersPoint (eksisterer det mærke stadig?). Købt mens jeg var en purung teenager. Jeg bruger den stadig regelmæssigt; mest under semi-transparente bluser og den slags, men i går aftes også alene. 
Jeg havde også mit rimelig nye trendsales-køb fra Stine Goya på. Den er i lækker silke, og farverne er frygtelig fine. Klapper mig selv på skulderen for et godt køb. Jeg har ikke råd til Stine Goya fra ny, men jeg hun laver mange fine ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar