lørdag den 8. november 2014

Me and the goats; Bjarke and the pigs


For nogle uger siden var Bjarke og jeg sammen med Bjarkes forældre i Randers Regnskov og ja, jeg har en masse dyrebilleder, som jeg helt sikkert kommer til at belemre jer med her på bloggen, men i første omgang får I lige nogle billeder af Bjarke og mig og de ganske  ueksotiske danske klappedyr udenfor. 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


Små grise er så søde. Og små griseunger er too cute for school. Her er det Bjarke, der klapper miniminigrise.

Jeg ved det er svært... men find Bjarke!
Måske hjælper det jerlidt, hvis jeg siger, at Bjarke har briller på?

 Nuser, n'est-ce pas?

Farvel, grise! Ind i det varme hø igen...

Hej lille ged!

^Jeg blev gode venner med den hvide ged. Lad os opkalde ham (hende?) efter den tyrkiske fodboldspiller Umut Bulut.

Umut Bulut rockede et cool goatee...


 ^Umut kunne godt lide min pamflet. 

Umut Bulut og kammeraten Munir El Hadaddi elsker at klatre på klipper.

Farvel... Until next time!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar