torsdag den 18. december 2014

Flowy, dreamy eventyrskjoler fra Dolce & Gabbana


Yikes, det er noget shitty møgvejr udenfor, så jeg tænkte, at vi kunne få en omgang modgift med disse meget lidt vinterlige kjoler fra Dolce & Gabbanas efterårskollektion. De store, flowey eventyrskjoler (blomster plus egern plus ugler plus ...) kommer i både lilla, gul og rød, og de gør sig ret godt på billeder. Den gule er kort er med lange ærmer. Den lilla er lange og har også lange ærmer. Den røde har ingen ærmer, men med mulighed for matchende, flowy kappe.

Lige om en kop kaffes tid skal jeg ud i regnvejret og købe julegaver. Åh, jeg hader det. Ikke fordi jeg hader at finde gaver som sådan, men til jul forventer alle gaver, så ingen bliver glad for i det hele taget at få noget: Det skal også være godt. Og da jeg gerne vil gøre alle glade, så får jeg en form for præstationsangst, der gør julgaveindkøb til et personligt helvede. Jeg ved godt, at jeg ikke er den eneste, der ikke elsker julegaveræset, men de fleste hader det pga de mange mennesker eller tidsfaktoren, tror jeg. I min familie bruger vi rigtig meget ønskesedler, men det er lige så stressende, for så forventer folk også at få det på deres ønskeseddel, og hvad gør man så, når alt er udsolgt/ for dyrt/ svært at finde...

Nå, billeder af pæne kjoler og så afsted...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET





























Ingen kommentarer:

Send en kommentar